Még egy régi családi film, mely árnyalja a képet Gabika nápolyi házassága körül:

 

(klikkelj a nyílra, de előtte kapcsold be gépeden a hangot)

 

Szerző: Vészi János  2010.09.07. 16:47 5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veszijanos.blog.hu/api/trackback/id/tr842278116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mirzo 2010.09.07. 20:02:22

Jaj,ezt Fellini rendezte, vagy az élet? Kezd kicsit rémisztő lenni.Vagy az a bizonyos, hetedik ajtó?

Vészi János 2010.09.08. 08:58:34

@Mirzo: mindnyájunk élete tele van fura fordulatokkal, titkokkal, "ajtókkal". Persze nem mindenki szeret foglalkozni ezekkel. A rémisztőbb részek még hátra vannak, de én azokat sem látom feketének.

akimoto 2010.09.09. 09:28:02

Félelmetes. Gondolkoztam, vajon Nino Rota zenéje nélkül is ugyanezt éreznénk?

Vészi János 2010.09.09. 16:17:23

Lehet, hogy Te tudsz valamit Akimoto, mert én csak szétnéztem a nápolyi népzenék között, de nem tudtam, hogy Nino Rota muzsika került végülis alá. Nekem az nagyon meglepő, hogy milyen ügyes volt a családi filmező (ismeretlen művész, mert állati jól pörgött körbe-körbe, és jól összejátszott (valószínüleg hülyéskedett velük közben) a kisgyerekekkel.

akimoto 2010.09.09. 18:33:43

Jaj, ne... Az egésznek együtt olyan a hangulata, mint az akkori legjobb filmeké.:)
süti beállítások módosítása